Новини

11 Березня, 2021 р., 15:46
Я володію будинком, який розташований на земельній ділянці, що не приватизована. Я чула, що приватизувати землю зараз можна безоплатно. Як мені діяти? Таке запитання надійшло до Міловського місцевого центру. Юрист відповідає: "Ваш випадок – це приватизація земельної ділянки для обслуговування житлового будинку. Це одне з шести цільових призначень, за якими можна отримати землю безоплатно, один раз за кожне цільове призначення. За цим цільовим призначенням громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності «для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)» у селищі міського типу - не більше 0,15 гектара (у селах – не більше 0,25 гектара, у містах – не більше 0,1 гектара). Зверніть увагу: коли Ви отримали безоплатно земельну ділянку у селищі, наприклад розміром 0,1 гектара (із закріплених у законодавстві 0,15 гектара), Ви не зможете майбутньому безоплатно доодержати решту (ще 0,05 гектара) за цим же цільовим призначенням. За іншим, за яким ще не отримували – можна на тих же умовах (наприклад, для будівництва гаража – до 1 сотки). Отже, для одержання земельної ділянки у власність потрібно подати «клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність» до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування – таким у випадку з селищем є, наприклад, селищна рада, ОТГ чи інший орган. У «клопотанні» обов’язково мають бути вказані розмір і цільове призначення (одне з шести можливих), а також до нього потрібно додати графічні матеріали – де знаходиться ділянка. Це може бути роздруківка з публічної кадастрової карти на веб-сайті, чи якась інша форма – головне, щоб було зрозуміло, де саме ця ділянка розташована. На роздруківці можна відокремити, виділити бажану ділянку для наочності. Рада розглядає «клопотання» не більше місяця, та дає своє «рішення» - дозвіл. Взагалі-то можуть і відмовити, але у відмові повинні вказати причини відмови, які треба виправити та подати «клопотання» знову. Якщо відмова все-таки буде, то вона буде одна із певного переліку, який є в статті 118 ЗК. Інших причин для відмови бути не може. З дозволом можна звертатись до землевпорядної організації, де укласти «договір» з інженером, який надалі на підставі того дозволу розробляє «проект землеустрою». За законом у інженера є на це до шести місяців, але на практиці це буває набагато швидше. Є важливий нюанс: держава надає земельну ділянку безоплатно, але інженеру-землевпоряднику за «проект землеустрою» доведеться сплатити за послуги – він є підприємцем і не працює безкоштовно. Землевпорядник також повинен бути сертифікований: їх список є на сайті  http://www.dazru.gov.ua (у розділі «Ліцензування та сертифікація», підрозділ «Державний реєстр сертифікованих інженерів-землевпорядників»). Після розробки інженером «проект землеустрою» підлягає так званому «екстериторіальному погодженню» у відповідного екстериторіального юриста. Цей етап триває до двох тижнів, та отримує погодження незалежного експерта про правильність складеного проекту – зазвичай помилок в ньому немає і погодження гарантоване. Погоджений таким чином «проект землеустрою» потрібно зареєструвати в «Державному земельному кадастрі» для присвоєння ділянці кадастрового номеру в електронній системі (цей номер згодом буде відображено в фінальному документі про право власності). Отримане «погодження» додається до Вашого «проекту землеустрою», і цей пакет документів підлягає остаточному затвердженню в тому самому органі, який надавав перший «дозвіл» – в нашому прикладі це селищна рада, до якої подавалось саме перше «клопотання» (але взагалі це міг бути і інший орган, що видав дозвіл – наприклад, «Держгеокадастр»), та до двох тижнів відводиться на затвердження. Результатом буде «рішення про затвердження проекту» (в ньому вже буде вказано про передачу у приватну власність ділянки з конкретним кадастровим номером конкретному громадянину). Останнім етапом буде звернення в ЦНАП до реєстратора речових прав і реєстрація за собою право власності на земельну ділянку (це також платна процедура). Після цього процес можна вважати завершеним. Це що стосувалось приватизації ділянки для будівництва. Але, якщо потрібна приватизація інших видів цільового призначення – зокрема для ведення фермерського господарства, з паюванням – то є окремі додаткові вимоги до оформлення. Докладніше про це можна дізнатись, звернувшись до місцевого центру чи бюро безоплатної правової допомоги."   Якщо порядок дій для Вас не є вичерпно зрозумілим, або Ви вважаєте, що Ваші права було порушено, Ви завжди можете звернутись за юридичною допомогою до Міловського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за тел. (06465) 2-29-49, 099 460 93 68, чи на «гарячу» лінію системи 0800 213 103. Це безоплатно, оперативно та професійно. Згідно з Законом, всі послуги юриста оплачує держава!
02 Березня, 2021 р., 10:11
25 лютого відбулося засідання Ради розвитку громад та територій, на якому виступили члени Правління АМУ – Тернопільський міський голова Сергій Надал, Маріупольський міський голова Вадим Бойченко, а також мер міста Золотоноша Віталій Войцехівський.
02 Березня, 2021 р., 10:01
Громадська організація "Маріупольська Спілка Молоді" проводить онлайн Ярмарок Вакансій для молоді віком 16-35 років Донецької та Луганської області. І ми можемо з радістю сказати, що у нас вже більше тисячі учасників!
25 Лютого, 2021 р., 13:45
В умовах інтенсивного розвитку інформаційних технологій, ви можете скористатися електронними сервісами, які пропонує Пенсійний фонд України, через веб портал: отримання довідок з індивідуальними відомостями з Реєстру застрахованих осіб, перегляд та наповнення електронної трудової книжки, дані електронної пенсійної справи та скористатися пенсійним калькулятором та ін. Також Ви можете контролювати власні персональні дані. Якщо під час перегляду інформації в особистому кабінеті веб порталу побачили невідповідності щодо особистих персональних даних (прізвища, імені та по батькові, серії     (за наявності) та номера паспорта, дати та місця народження, місця проживання із зазначенням адреси), варто відразу звернутися до Пенсійного фонду особисто або через веб портал. Заповніть анкету, надайте документи, що підтверджують правильність уточнених даних. Після підтвердження відповідності реєстраційних даних та наявних документів зміни до персональної облікової картки будуть внесені.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь